söndag 5 maj 2013

Tysta timmen!

God förmiddag!

Ja, denna dagen började runt 4 tiden då Niclas gick upp för att jobba en extra förmiddags 12'a.

Lucas, var då också vaken, men ligger kvar i sängen någon timme till och kollar på mor hans telefon.

Mor hans slumrar till in i mellan.

Så nu tar lill killen tysta timmen, det tar på en att vara uppe långt före tuppen..

Själv skall jag nog också ta mig en kraftsamlare och försöka läsa klart boken som jag har börjat på. 

Lars Kepler- Sandmannen 

Har försökt att läsa den varje gång jag lagt mig och vila dom sista dagarna men har somnat medan jag läst.

Det tar även på krafterna att vara sjuk!
Men man skall inte klaga för det finns en hel del andra  människor som har det mycket värre en vad jag/vi har det.
En förkylning med hosta o snuva går ju i alla fall över efter ett tag..!




Ha det så gott alla i det fina vädret! 
/ Jossan <3!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar