torsdag 9 maj 2013

Premiär, IKEA Uddevalla!

Hejsan alla!!

Idag har varit en bra dag även om allt slem i halsen gjort mig tokig i mellan åt.

Klockan 10 fick min man idén att vi skulle åka ut till IKEA, som har öppnat här i staden. 

Jag trodde först att han skojade för vi tänkte eventuellt åka ditt ut på måndag förmiddag.
Jag satt och läste en bok som jag inte kunde slita mig ifrån, så vi kom väl ut till IKEA vid en 11 tiden eller något i den stilen.

Vi trodde att det skulle vara jätte mycket folk där, men det var faktiskt inte så mycket mer en vanligt.

Allt gick som på räls maten gick fort att få och vår som tappade inte tålamodet alls =)

Tror till och med att han tyckte det var kul och det brukar han ju inte tycka det är i affärer annars.

Det enda som tog lite tid det var i kassan, men det var inte farligt.

Vi fick med oss ett badrums skåp + lite tillbehör för de!

Den som vill se får komma och hälsa på, nej då skall se om jag kan lägga upp en blid på hur det blev sedan.
När min man har vaknat och kan lägga in bilderna på datorn här..
Ja nu skrattar ni va?! 
Men jag är ju så in i norden o teknisk av mig.
Fast hade nog kunnat göra det själv om jag fick ge det en stund, men är lite lat och bortskämd när det gäller detta, så behöver inte lära mig något större.

 Köpte ett gång nya galgar också, som behövdes kan jag säga..
finns ju aldrig en galge när man skall ha det tycker jag.
Så nu har fröken det också..

Nästa gång vi far till IKEA blir det att köpa nya bokhyllor, så att jag får plats med mina böcker =).


Annars va det väldigt fint och tjäkt där med rulltrappa och allt väldigt modernt =) 



Men vi hörs kanske senare till kvällen här, för nu är jag hur trött som helst och skall sätta mig i soffan med en stor kopp kaffe så kanske jag vaknar till.




Puss & Kram
/ Köttbulle meny! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar