fredag 17 maj 2013

Otroligt rastlös!

Hej!

Det var jätte länge sedan som jag var så här rastlös att det nästan spritter i kroppen.
Och jag kan inte komma på vad man kan göra.

Funderar på att baka, men det finns ingen plats i frysen för något sådant infall.
   

Samtidigt i denna rastlöshet är jag hur trött som helst.
Känns som att jag är ständigt trött och pissnödig!
Skall sluta dricka kaffe alltså, det rinner ju rätt igenom.


Idag på förmiddagen vart jag på körskolan och hade kurs " Risk1an" Den vart inte alls så tråkig,  som dom flesta säger.

Grupparbeten och diskussioner i grupp.
Endast 4-5 minuter film och det var en ny för mig i alla fall hade inte sett den för.

Så det var helt okej att gå på den, som sagt fika pauserna va välbehövliga då man blir trött av att ta in så mycket info.



Ha en fortsatt trevlig kväll i det goa vädret.
Suger att bo i lgh 3 mil upp i luften när det är så gott ute!!


Puss&Kram
/ Jossan! <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar