torsdag 9 maj 2013

Badrums skåp!

Hej igen!


Efter mycket om och men fick jag lagt in bilden på badrumsskåpet. 

När jag skulle lägga in den på datorn från telefonen, så hitta den inte det kortet utan bara alla andra..
Så jag fick printa kortet på telefonen och då funka det att lägga in den på dator.
Knepigt måste jag säga.
Men jag gjorde väl fel som vanligt, hehe!


Men här kommer den i alla fall
Det blev inte 100 bra men det blir det nästan aldrig.

Skall se om vi kan lösa hängningen för handdukarna för dom hänger precis framför skåpet som det ser ut nu.


Och klaga inte på kvaliteten på kortet =P.


Puss&Kram
/ Doft av halm


4 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser jättebra ut =) Vill gärna komma och titta någon dag, hur har ni det nästa vecka ??

    Har även fått ihop mitt skåp ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, det kunde ju sett värre ut =). Det får du gärna göra. Vi börjar jobba på Onsdag och jag går halv dag på tisdag =)

    SvaraRadera
  3. Då är vi helt lediga, jag skall bara iväg en sväng på em =)

    SvaraRadera