tisdag 7 maj 2013

Försök till utelek!

Hejsan hej!

Nu på eftermiddagen har jag och Lucas vart ute och åkt rutschkana, lekt lite i sanden..

Jag trodde att vi började friskna till här, men så vart då inte fallet kändes det som.
Jag blev så fruktansvärt var och hostig, så att man kunde tro att inälvorna skulle kunna komma med upp.
Även Lucas blev jätte hostig =(, det gör så ont i hans mammas hjärta när hennes lille kille är dålig.!
Plus detta fick jag en otroligt sprängande huvudvärk, som jag inte haft på länge.

Så mamman fick göra sin son en aning besviken och säga att vi är tvungna att gå in får mamma fick jätte ont i huvudet å svimsig..


Har nu tagit ett par Alvedon och så får vi se om det hjälper.


För snart skall jag ställa den lille skit grisen i duschen=) 
Och så får vi se om han vill som sin mamma och bara sitta lugnt i soffan och kolla på barnprogram.

För att gå och sova nu det är ju inte aktuellt även om det hade vart det bästa för oss.


Vi får vila några dagar till innan vi kan leka ordentligt ute, men då är det väl tråk väder, så att det inte går att vara ute istället..
Fast nu har vi köpt nya regnkläder till den minste i familjen, så vädret kan vara hur det vill i och för sig =)..

Vad är det man brukar säga? 
Inget dåligt väder bara dåliga kläder.
Det är väl något i den stilen.

Men nu verkar den lille gått in själv i duschen, så nu får mamman skynda sig ditt innan allt schampo m.m tar slut.


Puss & Kram
/ Jossan !<3

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar