tisdag 19 mars 2013

Kläppen med Klassen

Hej!

Bloggen får agera min ventil!!

Det är prat på att vi skall åka upp till Kläppen, med klassen över en helg.

Men mitt problem är att jag vill, men ändå inte.
Jag får näst intill panik av bara tanken att jag skall vara ifrån mina killar en hel helg.
Den stora killen är väl inga större problem att vara ifrån även om det känns.
Men den lille killen i familjen är där emot mycket mycket värre.

Fan, jag mår ju dåligt av att lämna bort honom bara över en natt..
Hur är det då att lämna bort sitt barn en hel helg.
Alltså känner att det inte skulle funka, det är ju inte bara att gå hem heller om det skulle bli jobbigt.
Det första jag vill när jag lämnat bort honom över en natt för att gå på bio,  så hinner man ju inte vakna innan man vill åka och hämta hem honom.

*****************

En klok kompis sa: att " det är dags att du måste lära dig då."
Men jag tycker det känns fel att lämna bort sitt barn en hel helg.
Eller bara lämna barnet hemma med den andra föräldern.

Man väljer ju bort en hel del saker i sitt liv när man sätter ett barn till världen.
Och barnet/barnen går ju alltid i första han i alla fall för mig.

Så är det bara Barnet/barnen alltid i första hand!!!



ÄLSKAR DEN LILLA VARELSEN, SOM INTE LÄNGRE ÄR SÅ LITEN!!!
Även den stora killen älskar jag, men på ett helt annat sätt!!

LOVE YOU


Ha det gott
/ Jossan!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar