onsdag 13 mars 2013

Dessa jädra sjukdomar!

Hej!
 
Kände igår när jag vart i skolan en stund att jag börjar få ont i halsen.
Och kvittot på det fick jag inatt när jag inte kunde sova.
Att bara ligga och vända och vida sig och svettas som en idiot är ingen hit, så jag gick upp vid 1 2 igen och fick dricka massor av honungs te. 
Vilket gjorde att jag kände mig mer varm.

Nu tycker jag att jag har haft alla sjukdomar man kan ha.
Så efter att jag blivit frisk denna gången behöver jag inte vara mera sjuk på det resterande av detta året!!
 
 
Igår 
 
Igår fick vi hämtat hem matsalsgrupp. 
Dock fick vi bara med oss stolarna för bordet var slut så vi fick beställa det, så det kommer i början på nästa vecka =)
 
 Det blev ett sådant jag ville ha!
 

Det är ett oljat ekbord.


Och sex sådana här stolar =) 



Jossan är happy, det är en 20 års present till oss 2 + vår lille kille..

Så nu kan vi sätta fart i bebis verkstaden, det finns ju i alla fall plats vid matbordet nu =)!



Puss&Kram
Ha en bra dag gänget.

/ Jossan <3 
 
 

2 kommentarer: