fredag 1 mars 2013

1 Mars

Hej!

Idag är det den 1 Mars alltså det är min månad detta.

Idag hade jag tänkt mig att städa upp lite här hemma, ligger ju lite efter med det i med att jag varit sjuk.
Men det börjar bli bättre igen, vilket är mycket skönt.

Senare i kväll skall  jag montera ihop grunden till den första smörgåstårtan som vi skall ha imorgon eftermiddag.

Skall försöka att komma i närheten av PAPPAS smörgåstårta rent smakligt vilket jag inte tror mig göra men va fan kan ju försöka i alla fall.

PAPPAS smörgåstårta (dock en gammal och suddig bild, men det bjuder vi på.)

 Kenny Johansson =)!
far min.

Ha en god dag med mycket kaffe drickande i solen.
Vi får hoppas att våren är här för att stanna (säkert inte), men det känns som att jag börjar leva igen när det blir vår och solen tittar fram och lyser på mig/oss.

Det blev ett långt av slut på detta inlägg.
Men i alla fall ha en skön dag i solen

Puss&Kram
/ Jossan!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar