söndag 24 februari 2013

Sonens rum!!

Hej! 
 
Har vart inne och kollat på ikeas hemsida.
 
För jag skulle vilja göra om i Lucas rum.
Jag är inte nöjd alls med hans rum, känns som vi bara slängt in möblerna i hans rum och massa olika färger på dom.
 
Det jag är nöjd med är hans expedit hyllor.
 
Mina funderingar är:
 
1. kasta ut allt förutom expedit hyllorna och säng.
2. köpa till 2st expedit hyllor, sådana som han redan har.
Ställa 2 st på varan så det blir 8 fack i stället för 4.
 3. Sedan köpa något snyggt skrivbord som passar in.
4. Nya snygga gardiner.
5. Tapetsera om funderar på någon mellan blå färg och sätta på sådan där väggdekor av hans favorit Blixten McQueen..
 
Tror det kan bli jättebra =).
 
 
------------------------------------------------------------------
 
Får värka på detta ett tag till tills Ikea öppnar här i staden, så en slipper att åka till Göteborg.
För nu är det inte jätte långt kvar tills det öppnar har jag fattat som =)
 
 
 
Ha en riktigt bra dag mina damer & herrar
 
/ Jossan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar