lördag 16 februari 2013

Hemma"fru"!

Hej!
 
Idag har jag och Lucas städat, lagat mat, tvättat fönster och diskat.
Vi har hunnit med mycket idag.
 
Dock glömde vi av att vi hade tvättid idag, får hoppas att det finns någon i början på nästa vecka..
Sådant som händer när en har mycket att göra. Eller mycket och göra har jag väl inte så.
Men var i tankarna att städa å tvätta fönster..
 
Från och med måndag är det sportlov.
Då blir det en vecka som hemma"fru" vilket jag trivs med gör bra =).
 
Att laga mat, plocka lite här och var.
Leka med sonen, pussla, rita, bygga tågbanna och lego.
 
Min man är också hemma i alla fall 5 dagar nästa vecka, dock sover han bort en halv dag eftersom han jobbat natten.
 
Så nästa vecka blir det lugnt.
Måndag skall vi i och för sig på möte och på Torsdag är det BVC och ungdomsmottagningen.
Tiden går fort, har nu haft min p-stav i 3 år, skall bli så skönt att bli av med den. 
Har inte riktigt känt mig hemma med den.

P-staven har haft sina goda funktioner också.

Men nu blir det piller ett tag.
Vi skall även en sväng upp till Hedekas.
Där vi skall till Lucas faster och lämna tillbaka symaskinen, som jag har lånat en längre tid.
 
IKVÄLL
 
Ikväll blir det gymmet med tjejerna, blir en sen träning idag i med att gubben här i huset han jobbar.
Så det får bli efter att han har kommit hem.
 
Melodifestivalen får vi se när vi går/springer på banden, jädra fräcka band vi går på det är tv i dom..
Nu skrattar ni att jag inte visste att det fans på banden, men jag har inte sprungit på gym så där jätte ofta.
 
Sedan när jag kommer hem blir det "Pluras kök i Spanien" , men gubben och mys i soffan.

Ha en bra dag mina vänner =)

Puss och Kram
Jossan! 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar