tisdag 16 april 2013

Allt mellan himmelen o jorden!

Hejsan hej alla fina människor!!



Idag har vi inte gjort så där jätte mycket, vi (Jag o Lucas) har varit hemma för Lucas har vart sjuk, så ville inte skicka iväg honom för fort till A.
Dock saknar Lucas A det märks han säger varje dag "Lucas Netta morgon".

Men i morgon blir det till A igen och mor han skall till skolan det är tema dag/ hämta igen dag.

Förhoppningsvis blir morgon dagen inte så lång.

Men vad har vi då gjort idag?

Vi har egentligen inte gjort så vansinnigt mycket, men har i alla fall gjort iordning linne skåpet.
Fick inte plats med gardinerna, som skulle in där.

Annars det vanliga kolla lite dator, laga mat m.m. 

Lucas har lekt på sitt rum och legat i soffan halva dagen och kollat på tv.
Han är inte 100% kry en.


*******************************************

Har också kollat lite på Ikea!

Finns mycket som jag skulle vilja ha till vårat enkla hem.
Den dagen som Ikea öppnar (8 Maj?), blir det att göra om hall och lång hallen =).

Har fått lite idéer nu när vi flytta allt från hallen, när dom skulle installera det nya fiber nätet. 

Kommer bli riktigt bra tror jag =).
Har ju lite mindre en en månad på mig att bestämma mig.
Dock kommer jag inte att åka ditt dom första dagarna det är öppet, eller så kanske jag gör det för att jag inte kan hålla mig, hehe =)

Om inte annat kan jag ju köpa ljus, möbeltassar och servetter.
Det är de man nästan alltid får med sig från Ikea.

*************************************************************

Gubben min och min sons fader har åkt till Göteborg eller ja Västra Frölunda om det skall vara exakt =P.

Han åker tillsammans med sin syster på det hemliga uppdraget.


**********************************************************************

För övrigt är det 50 dagar kvar tills vi tar studenten!!
Hur gott kommer inte det att bli då.

Då går vi in i nästa fas i livet.
Att bli lyxhemma"fru"! 

Nej, då jag får fortsätta med att söka lite jobb här och var, har ju gott sådär bra hittills.
Man skulle kunna trolla fram sig ett jobb..

Sedan finns det ju en backup, som tur.



Detta blev ju ett inlägg om massa olika saker, som är så där intressanta men va fan spelar roll =P


Tack och Hej för mig för denna gången!

Puss&Kram
/ Jossan <3!



1 kommentar: