måndag 18 juni 2012

Ångest!!!

Hej!
Nu var det hur länge sedan som helst jag vart här inne å skrev.

Men nu är det så att jag har beslut ångest som bara den allså, igår beställde jag lite nya kläder från H&M.
Då hitta ett par skor som jag ville ha, så jag la dom i kundvagnen men sedan tog bort dom och la ditt ett par andra skor istället, men det ångar jag nu.

Så mitt stora dilemma nu är ju om jag skall beställa dom också och kanske skicka till baka dom andra om jag inte blir nöjd.
Asså det är ju tur man inte har allvarligare problem en om man skall beställa eller inte..
Ååååååh blir verkligen så trött på mig själv när jag inte kan bestämma mig.

Om jag beställer dom nu så får jag väl ångest för att jag beställt dom istället.
Men det lutar ju mest åt att jag skall beställa dom nu! 
Är ju inte hela världen om man får skicka till baka dom.

Beställningen jag la igår är ju ändå delad, så att dom kommer med ett bar byxor å kavajen.

Hmm, får nog fundera på det en stund till.

och så skulle jag vilja ha en sådan, liten väska till mobilen som en hänger runt halsen i skinn.
Men vart fan hittar man sådana då?

STORA bekymmer just nu allså!!! 
Jobbigt värre!

Hade man haft flera miljoner kunde man köpt allt bara för att man kunde gjort de!



Jaja, nog om de.
Skall försöka att komma fram till något beslut =)!

Får bjuda på en bild på dem ångest framkallade skorna =P!




Puss&Kram
/Jossan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar