söndag 1 april 2012

Nya telefon !!

Hej!


Nu har jag haft min ögonsten i över fyra år och den börjar bara krångla mer och mer, har kollat på en ny i snart 1 år. Det är lite emot mina principer att köpa en telefon på avbetalning, men nu orkade jag inte vänta längre och så vill man ju kunna vara anträffbar när man har barn hos dagmamma. Fall det skulle hända något eller han blir sjuk man vet ju aldrig. 


Det blev en HTC sensation XL!!



Så vi får hoppas att den kommer till veckan för jag beställde den i Fredags, men det får vi se i med att det är påsk nästa vecka med röda dagar och så. 
Men vi får hoppas hoppas, för nu skall även jag bli smart phone =).




-----------------------------------------------------------------------------------------------


Till något helt annat I Fredags var jag och pappa och kollade våra sikten och vi hade toppen syn, så nu har vi skickat in det till transport styrelsen.
Så snart kanske jag också skall börja ta körkort.







*******************


Puss & Kram 
/ Jossan <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar